Merentas Masa Hidupku

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 13 May 2020

SAYA KEMBALI

Bismillahirrahmanirrahim...



Permulaan untuk tahun 2020. Aku tak tahu sejauh mana tekadku untuk menulis lagi. Tapi pada saat ini, aku cuba untuk berkarya lagi.. dengan rasa yang ku kumpul pada saat ini.

Karya ku tumpah sebagai tulisan tatkala aku dalam emosi.
Dan yang pasti ilham itu Allah yang beri. Tuhan ingin mengajarku untuk lebih keras berdiri dan tak mudah rapuh meski bukan aku pemeran utama dalam tulisan-tulisanku nanti.

Semoga aku tetap dengan azamku, walau keadaan tak mendukung. Walau nantinya mungkin hatiku terluka untuk kesekian kalinya.

"puisi adalah seni ketika patah hati" kata dia -W
kataku,
"puisi adalah seni ketika diri dalam emosi" - N
Semua orang ada hak berpendapat. Oleh itu, marilah kita saling menghormati dan menghargai. Salam damai dariku. 
 

No comments:

Post a Comment

TAKDIR DAN REDHA

Bismillahirrahmanirrahim..   Bertemankan sebuah buku, aku berjalan sendirian di tepian pantai. Bayu angin petang itu terasa nyaman sekali. I...