Merentas Masa Hidupku

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 4 February 2012

Bismillahirrahmanirrahim...



Di keheningan pagi,kini jari-jemari lancar bergerak memuntahkan rahsia hati.Kalam suci membuai hati merindu ILAHI .Kerana seorang srikandi yang dikagumi aku kembali menjari serpihan-serpihan mujahidah sejati dengan izinNya.Dia srikandi yang dirindui.Kalamnya membuat aku bicara sendiri tentang hakikat duniawi.
Kalamnya meresap dilubuk hati hatta memadam kegusaran yang diratapi..

"Ya Allah, aku rindukan ukhtiku ini,yang membawa ku mengenalMu dini hari.Semoga ukhwah ini dirahmati dan kekal hingga syurgawi.Kau kurniakanlah aku ketabahan seperti tabahnya Maryam apabila diuji.Kau ubatilah rinduku pada ukhtiku ini ."





p/s :  lekas sembuh ya Kak Nur..semoga tabah dengan ujian ni... Moga-moga Allah pertemukan kita.. =')

No comments:

Post a Comment

TAKDIR DAN REDHA

Bismillahirrahmanirrahim..   Bertemankan sebuah buku, aku berjalan sendirian di tepian pantai. Bayu angin petang itu terasa nyaman sekali. I...